Filiandor Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 dåligt för att alla ser typ likadan ut för man kan bara ändra hur lång sin gubbe ska vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 11 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 ja har lirat guild wars ett tag och silkroad pwnar gw lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HemPC Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 (redigerat) Orka spela SilkRoad. Sämsta spelet som finns. ( Efter Tibia, så klart ) Redigerat 14 September 2006 av HemPC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst daniel3951 Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 (redigerat) va tusan säger du? det e ju typ det bästa spelet har själv en lvl 18 gubbe med varg o hela köret o lirar på Venice. klart man skaffar silkroad! Redigerat 21 Februari 2007 av daniel3951 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 jag ha testat Silkroad :) det sög man ska spela Flyff fly for fun jag har ett ämne om det där kan ni läsa mer om det och hur ni skafar det jag är rena :kung: på flyff lvl 50 kom ihåg det jag är en :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColaBurk Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Måste man vara typ nån lvl för att ha häst eller kamel :) såg gött ut med kamel .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.