Justusett Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Hur länge har ni lirat cs? jag har typ lirat i 2 år och har inte ändrats nåt! Lr joo ak är jag bäst med, kan spraya på avstånd ^^ och skjuta vanligt... Säg hur länge ni har lirat och ert bästa vapen. Och några tips till colten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Jag har lirat cs i ca 4 år nu! Mitt favvo vapen och det jag är bäst med är: Gail ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 jag lirade i typ 1 år sedan blev jag hackad men nu har jag köpt Css och Anathology igen (n00b just nu) men det vapnet jag är bäst med är M4A1 (colten) vet inte varför men jag aimar bäst med den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 jag har kört sen jag var 7.... 5 år allstå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 23 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 aaa favvo vapen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Började när jag var elva,tog ett uppehåll när jag fyllde tolv,började igen för två månader sen.Mitt favoritvapen är Deagle (Nighthawk). :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Över 1 år, typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 23 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Började när jag var elva,tog ett uppehåll när jag fyllde tolv,började igen för två månader sen.Mitt favoritvapen är Deagle (Nighthawk). :) Älskar dgl ^^ Står från avstånd och skjuter ner alla en o en ^^ HAHA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 ljuddämpad colt äger,bästa pistolen är USP ljuddämpad (ok deagle e bättre men USP e skönare...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 (redigerat) Har spelat i kanske 2 år. Dock har jag spelat det första året i smyg på borsans konto, och blev inga vidare skills på det. Har börjat köra lite mer "seriöst" i 6 månader nu. :) Favoritvapnet är Colt. :D Redigerat 23 April 2006 av Salzalada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 i 1 och ett halft år? *tips till colt skjut 3skott itaget* ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 23 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Nåt som jag inte vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg