NightMaker Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 så nu har jag spelat i 1 och ett halft år och 6dagar ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 24 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Jag har ju spelat i 2 år utan förbettrad Aim :S konstigt,,, Men jag börjar lära mig från min misstag och andras... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 om du vill bli bättre kolla på hur dom rör sina ben och kropp för då lär man sej snabbt som... ja någonthing men snabbt går det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 24 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 (redigerat) Eh, jag brukar ändå spela bra så... Jag är för modig, där har vi problemet... Bara hoppar in med en mp5 i en grupp fylld med terrorister och skjuter ner 3 och dör ^^ Redigerat 24 April 2006 av FragMention Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 jag brukar göra det när jag e trött ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 24 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 hahaha,, Galil gör jag samma sak med ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Spelat sen hösten 2004 typ. Awp gillar jag fast jag inte är bra med den :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 26 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Jag GILLADE awp, men för att det går bättre med colt, ak, galil, dgl, mp5 så spelar jag med bara dom :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 FragMention var snäll och skriv inte flera svar på raken. utan om du vill lägg till något du glömt skriva tryck på ändra och skriv in det (jag vet att du vet detta redan) jag gillade oxå awp men gav upp hoppet och försöker nu aima med glock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Jag har spelat i nu 3 år och e skillad med Automatic Kalashnikov .47 (ak47 ;) ) och Colt M4A1 ;) och klanen jag spelar just nu är [Fuska.se] Som jag har gjort! happy kommentaring :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 26 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Jag har spelat i nu 3 år och e skillad med Automatic Kalashnikov .47 (ak47 ;) ) och Colt M4A1 ;) och klanen jag spelar just nu är [Fuska.se] Som jag har gjort! happy kommentaring :D Spelar ni pcw? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grave_Digger Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Jag har spelat cs i ungefär 6 månader nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg