Wo3e Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Vilken film tycker du mest om? Jag själv tycker mest om American pie 1,2,3,4 =) den bästa filmen som man kan tänka sig :P //tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 2 Fast 2 Fiorus ( Stavning ) är bra ! Mission Impossible 1 är också bra, ska kolla på tvåan idag. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 James Bond Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 (redigerat) Varför finns det ett Musik/Media forum? Ämnet: King Kong, Star Wars Episode III: Revenge of the Sith & Härskarringen (Alla filmerna!) Redigerat 23 April 2006 av PontarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 American pie filmerna är en av de bättre komedierna som har gjort här i världen. Annars så är Gladiator en väldigt bra actionfilm som har blivit en klassiker. Om vi ska snacka om äventyrsfilmer så är Sagan Om Ringen den ulitimata filmen, dem filmerna är likamed mycket spänning och andra saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Min är kanske alla Konungens återkomst. Den är rätt bra. Men det finns många komedier som är jätte bra men kommer inte på någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Jag gillar skräckfilmserierna Exorcisten, Halloween, Fredagen Den 13:e, Terror på Elm Street m.m. Fast den bästa av dem är ändå Exorcisten för det är en klassiker. När det gäller komedi så är ju Ace Ventura: Den Galopperande Detektiven och Dum & Dummare två väldigt roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Jim Carrey gör väldigt bra komedier så att det är klart att dom flesta av hans komedier har blivit succer. Har sätt Exorcisten, det är en bra klassiker. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 (redigerat) Jag älskar Science Fiction filmer så Jag robot och Star Wars är ett klart val. Redigerat 23 April 2006 av the jedi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Dom gamla filmerna av Star Wars är klassiker, härliga lasersvärdueller och en lysande handling. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Troja är otroligt bra. Men jag gillar nog Pirates of the Caribbean mer. Hoppas att 2:an också kommer bli bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Den bästa filmen som någonsin har gjorts är ju solklart Forrest Gump, finns ingen bättre film!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.