Dolphin Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Mitt rum är väldigt snyggt, dock så har det varit stökig de senaste 2 veckorna. Här kommer en bild på mitt rum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 om man har så stort rum så att kameran inte kan ta hela rummet,vad gör man då? =-O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 om man har så stort rum så att kameran inte kan ta hela rummet,vad gör man då? =-O Ta ett kort från varje hörn i rummet. Så får du med allt. Kommer med en bild snart. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 ska försöka med en panorama bild senare... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 (redigerat) Du behöver inte fotografera hela rummet om du inte vill. Har för mig att jag har ett foto till på mitt rum, ska leta vidare... Redigerat 23 April 2006 av Presentation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Rent... Golv... Hjälp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Presentation: Du har lika bra ordning i ditt rum som jag har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Orka dig, du har ju ett rent rum :o! Kommer med bild senare på min "övervåning" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Corp: Ordning ska det ju vara. Det känns skönt när rummet är rent. Ska städa det i morgon, sen kan det nog hålla sig rent i några månader igen. Har inte städat under påsklovet... >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 mitt rum är allt annat en rent. Men efter påtryckningar från far min så städade jag idag *stolt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 (redigerat) ehh.. såhär för tillfället (håller på och gör om, nya möbler, nya tapeter etc). bor som tur är inte i det rummet för tillfället :) Redigerat 23 April 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Hårdrockare med stil, jag har en förmåga att inte stöka till i mitt rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.