BloodMan Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 (redigerat) Du behöver inte fotografera hela rummet om du inte vill. Har för mig att jag har ett foto till på mitt rum, ska leta vidare... va? ingen dator :o :o :o :o Redigerat 23 April 2006 av bloodman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Ni är så avundsjuka på mig bara för att det är ordning i mitt rum... outside enemy: Du har bra ordning på ditt rum... =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 (redigerat) jag är inte avundsjuk,du har ju ingen data på rummet! jag kanske sak ta en bild när jag hittar digital-kameran... Redigerat 23 April 2006 av bloodman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Jag hade förväntat mig att outside_enemy skulle ha stökigare rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Bloodman: Är du blind, man kan se datorn på två kort på mitt rum. Kanske ska fixa en bild på den ena kortsidan av mitt rum i morgon. Där står en bokhylla och det finns en klocka ovanför den. Hänger en affisch på Kalle Ankas släktträd bredvid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Du behöver inte fotografera hela rummet om du inte vill. Har för mig att jag har ett foto till på mitt rum, ska leta vidare... jag är inte avundsjuk,du har ju ingen data på rummet Va? :huh: Tror nog att du behöver glasögon alltså,man ser ju datorn klart och tydligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 men den va så liten ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 men den va så liten ^_^ Skärmen är ju nästan lika stor som TV:en ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Jätteliten? Skaffa glasögon bloodman FFS. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 sluta chatta i forumet, chatta/spamma får ni göra här: http://www.fuska.se/chatt/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Det är inga som chattar, han påpekade en sak och jag sa i mot eftersom jag inte delar hans åsikt. Några fler bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 http://img421.imageshack.us/img421/4732/image0423hj.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.