Hoppa till innehåll

Vem Har Habbo ? .


Inside
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 96
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

var inne på habbo förut och då lagga det så mycket så min data hängde sig men det kanske är som ni säger att jag bör skaffa en Grymmare data

Hur mycket RAM har du?

 

Ja, ja är säker på det.

 

 

varför kan jag inte få nåns konto som inte spelar längre?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag heter 1xon1. Jag har runt 78 hc dagar kvar men använer inte mitt konto.

 

får jag ditt konto då? snäääääääääällllllaaaaaaaaaa jag har blivit hycklad på mitt :(

 

 

Varför ska jag ge dig? Jag betalade med egna mynt för hc. Skaffa mynt och bli hc jag kan inte göra nåt åt det att du har blivit hycklad. :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Eminem4Life

Asså hur skulle det se ut om någon som hade Spenderat Pengar på Möbler Hc osv plötsligt ger bort sin gubbe ja det skulle inte se roligt ut så kom inte och tro att någon som spenderat riktiga pengar på möbler hc osv ger bort sin gubbe frivilligt så sluta tigga ni som gör det <_<

Redigerat av Eminem4Life
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...
  • 1 månad senare...

;) :bah: :cool: :thanks: JAG ÄLSKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRR HABBBOOOOOOOOOOO JIPPYYYYYY Är Kompis med Ambient och Truxer Jag själv heter valpen-mimsi om någon inte vet vem ambient och truxer är så är ambient hon som har mäst möbler på hela habbbo hotel och truxer gör filmer min favvo är när han sejer så här i en film" Truxer: Jak soger din hond. aamii:Vad är en hond? Truxer den som seger WOFF aami till sin kompis: han måste vara norsk."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag spelade Habbo för något år sedan det var väl rätt roligt innan man hittade "riktiga" spel med folk som kan stava "vinn" rätt. Habbo är/var väl roligt för något/några år sedan.. nu får jag bara en känls av att hela hotellet består av P10:or som sms:ar upp alla pengar på sina mobiler.

 

Och du ovanför mig, du är inte cool för att du har två personer på din kompislista som du klassar som "kändisar" ;)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

spelade habbo för några år sen men fanns inget att göra så jag slutade nästan alla minna kompisar slutade med tiden mäst när det nya habbo kom till slut orkade jag inte spela mer så jag slutade också orka inte se när alla mina vänner försvann en efter en

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jodå, jag har habbo. Spelar såklart inte längre.

 

Heter Naztiq, hycklat till mig mycket möbler.

 

 

Nu vet jag vem som har hycklat mig

Jag brukade också hyckla folk...

 

Du me! :angry:

Ditt eget fel om du blir lurad

 

 

Haha jag vet.. förlorade över 6000 riktiga kronor på den skitspelet. Hade 3 acc, pouya blev hackad, den andra blev portad för ingenting.. Den tredje.. Wtf portad för hyckleri. Vah? jag hade inte hycklat folk, sen orkade jag inte med de där spelet endå. Skaffade cs och började spela i 2 år :)

Samma skit, ja köpte nåra hundar o katter och tom krokodiler..

Nåra veckor senare när ja loggade in så va dom borta. asså mitt lösenord var det svåraste..

Ingen kan det, de är 0 på miljonen att du har rätt. Habbo tog dom säkert.

 

Mitt lösen var TYP såhär 863y42h2

Ungefär en sån kod liksom.

 

Men BTW!: Sen blev jag portad till 2012 för att ja hade hycklat.

Ja hycklar inte, ja har ett liv. -.-

----------

 

Kommer ihåg att ja va fett sur då. va 9år <_<

 

 

Ifall man spelar habbo har man inget liv.

 

JAG ÄLSKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRR HABBBOOOOOOOOOOO JIPPYYYYYY Är Kompis med Ambient och Truxer Jag själv heter valpen-mimsi om någon inte vet vem ambient och truxer är så är ambient hon som har mäst möbler på hela habbbo hotel och truxer gör filmer min favvo är när han sejer så här i en film" Truxer: Jak soger din hond. aamii:Vad är en hond? Truxer den som seger WOFF aami till sin kompis: han måste vara norsk."

 

Truxer är en idiot, han behövde hjälp för att göra videon skype plox riktiga hackers, guess what? jag starrar i den :P för några år sen :P.

Blev lite rörigt förlåt

 

 

Jag kör inte habbo men körde 5 sec, stängde av och glömde logg in och pass

Redigerat av Killingspree
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...