Kira1 Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 (redigerat) fattar inte poängen med att köpa låtsas möbler till ett låtsas rum vist det går hoppa från trambulinen på stranden lära sin hund trix gå på en pizzeria äta pizza äta hamburgare dricka läsk och allt möjligt men vadådå inget av det är ju sant man kan inte känna smaken av pizzan eller hamburgaren ens hund lever inte på riktigt har inga känslor eller nåt är precis som att slösa bort pengar på en död hund man får stå i en lång kö bara för att låtsas hoppa trambulin man har inte kull eller nånting man gör allt det för en liten gubbe en liten gubbe som inte heller lever Redigerat 26 Juni 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Gjorde en till Habbo för nån månad sen, det jag hitils har gjort är att ha trollat folk och blivit portad i några dagar. Har också hycklat folk så dom blir skitsura. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 jag körde habbo för nå år sen, när ja va nio tror ja :P loggade in för nåra dagar sen och fick en skitsmart idé till ett race men jag la av efter att 10/15 stycken hade dragit efter att jag sa att man skulle donna och en random kille kom in och sa att jag var en hycklare. -.- En kille sa han var 19 och kunde inte stava till berätta Min lillebror är världens hycklare, ungefär helften av sakerna han har i sitt rum är hycklade, och han har ganska mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 (redigerat) Aaah.. Habbohotel. Ett fint litet chattspel som väcker många minnen. Heter MACHO-MAN. Brukar logga in då och då. Var väl några år sen sist man hackade fansajter. och väckte uppmärksamhet. Kanske händer någon gång igen. Man kanske borda ordna en liten old skool återträff för de riktigt tidiga habbospelarna? PM om någon är på. Kanske blir en liten miniraid eller något liknande om jag har ork. Jag är liksom dj på habbo så jag är bara inne när jag sänder, Melonpojjken Haha, DJ? Nu får du förklara dig lite bättre här så att de andra som inte hänger/hängde 24/7 på habbofansajter förstår. Redigerat 26 Juni 2010 av 4dd3aCiD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Loggade in nyss. Håhå vilka P12 flashbacks man fick. [a] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Aldrig spelat, kommer aldrig spela. Alla skrattade åt min klasskompis som spelade Habbo när vi gick i 7:an btw... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Aldrig spelat, kommer aldrig spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Har men spelar inte var rätt så rik i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 jag har habbo. Men spelar aldrig det.v -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Hade habbo men det sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leoparden008 Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Jag har men jag slutade. det var bara för att man måste betala pengar för att köpa habbo mynt. Och nu har dom gjort så man måste betala habbo mynt för nästan allt förutom att gå in i ett rum! Oj! jag glömde att skriva att jag heter leoparden008. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chadikugn Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 hej jag undra om nån kan je mig nåt på habbo jag heter chadi8 <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.