Kira1 Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 värst vad många det är som blir portade och hycklade på habbo nej skulle aldrig kunna tänka mig att spela det igen det var det första online spelet jag spelade nu spelar jag mycket bättre och roligare spel så habbo märks inte ens i mina ögon längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Habbo har blivit ett P12 ställe. o; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 habbo har alltid varit ett p12 ställe en exakt kopia av blipville Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Man såg inte sig själv som P12 när man var P12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Eh, Habbo var inte P12 ställe 2004-2005. Eller eehhh, jag var 6 år då men who cares ;d Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 habbo suger fett orka habbo nu det bara laggar :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leoparden008 Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 värst vad många det är som blir portade och hycklade på habbo nej skulle aldrig kunna tänka mig att spela det igen det var det första online spelet jag spelade nu spelar jag mycket bättre och roligare spel så habbo märks inte ens i mina ögon längre Eller hur min kompis Theo han köpte 1000 habbo mynt! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 habbo har alltid varit ett p12 ställe en exakt kopia av blipville Inte alltid. Förut kunde man faktiskt hitta folk man kunde prata med om saker, debattera osv. Och du som knappast ens är 12, försök att inte yttra dig om sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 (redigerat) du jag är 14 punkt slut så alla sluta säg att jag är liten Redigerat 9 Juli 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 habbo har alltid varit ett p12 ställe en exakt kopia av blipvilleAnnars kom Habbo ett x antal år innan blipville vad jag vet :rolleyes: Och ofta du är 14? :P Varför visar du inte det om du är trött på att folk kallar dig liten då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 (redigerat) ser du ingen tror att jag är 14 vad vill du jag ska göra skicka foton eller Redigerat 9 Juli 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 ser du ingen tror att jag är 14 vad vill du jag ska göra skicka foton eller Gärna :'ddd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.