zitroz Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 ser du ingen tror att jag är 14 vad vill du jag ska göra skicka foton ellerÄndra på din information skriv in ditt födelse datum och kryssa för att du kille så att det står P14(om du nu är det) bakom ditt namn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 ser du ingen tror att jag är 14 vad vill du jag ska göra skicka foton eller börja med att mogna till lite ;) Loggade in lite förut, förjävligt ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 ser du ingen tror att jag är 14 vad vill du jag ska göra skicka foton eller börja med att mogna till lite ;) Loggade in lite förut, förjävligt ._. Känner mej gammal när jag loggar in där. 100+ saker nytt.. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 (redigerat) ser du ingen tror att jag är 14 vad vill du jag ska göra skicka foton eller Gärna :'ddd jaha så synd att jag inte har en sån sorts kamera då gå in och kolla min presentation då Redigerat 16 Juli 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Hemsidan du skrev vågade jag inte gå in på, säkert nån jobbig rick roll. :DVärre, zombie-screamer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Hemsidan du skrev vågade jag inte gå in på, säkert nån jobbig rick roll. :DVärre, zombie-screamer. Hah :D a09z din fjolla.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Har men tröttnat och är inte lika aktiv. Kommer inte på rum jag kan bygga längre, kompisarna går å kommer. orkar inte ha igång ngt projekt man måste vara så aktiv då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leoparden008 Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 habbo suger! Var för ska man slösa pengar på att köpa möbler på ett spel när man kan köpa möbler på riktit! (stava lite fel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Möbler på riktigt är mycket dyrare, och troligen så räcker det med möbler hos oss. Habbo är för att ha kul och göra saker, men tyvärr så är det inte roligt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leoparden008 Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Möbler på riktigt är mycket dyrare, och troligen så räcker det med möbler hos oss. Habbo är för att ha kul och göra saker, men tyvärr så är det inte roligt för mig. Inte roligt för mig! Man måste betala habbo mynt för NÄSTAN allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Möbler på riktigt är mycket dyrare, och troligen så räcker det med möbler hos oss. Habbo är för att ha kul och göra saker, men tyvärr så är det inte roligt för mig. Inte roligt för mig! Man måste betala habbo mynt för NÄSTAN allt! Måste man på riktigt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Skillnaden är väl att "möblerna" du köper på habbo är virtuella. Aka, not real at all. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.