Giga_Bowser Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 tror de e de första stora området man kommer till, när man kommer till Phendrana första gången Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 asså har du inte fått hjälp från spelen typ?!? :huh: de brukar ju komma typ en såndär meddelande att de har hittats nån sorts vapen i en viss område lr de e temeratur ändringar lr nåt sånt.......jag har ju t.o.m fått sånt när jag inte ens behövt det o redan visste va ja skulle göra :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Spelet bör informera dig att det är något konstigt med rummet Chapel Of The Elders. Det är dit du ska och besegra Sheegoth. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 juste man skulle skjuta missiler på totemearna på sidan av vägarna när man kommit högst upp för chapel of elders. då det kommer en morph boll håll där man lägger morph boll bomber i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 15 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Tack för hjälpen nu klara jag det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg