LiQuiDe Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 är det sant att man får med Usb Wi-Fi connection med Animal Crossing...? för jag prata med min kompis och han sa att hans kompis hade fått det... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Din kompis ljuger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Fråga din kompis vars han köpt animal crossing och kolla i den butiken om man får med wi-fi USB connector det. Jag tror absolut inte på att han fick med det, garanterat så behövde han köpa dem var för sig eller så fanns det kanske med i något sorts paket som man fick betala extra för Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 24 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 ok...Tack... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 jag fick inte med det iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 24 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 ok...men jag har fått svar tråden kan låsas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 nej det får man inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg