Cs-alex Skrivet 25 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 om denna sida hette www.hacka.se hade jag accepterat detta.. *anmäler..* Sch, varför gick du in här då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Öh, räknas Bunnyjump som ett cheat? Jag har lagt till det scriptet, men ingen VAC-server har tyckt att det är ett cheat. ^^, Bunnyjump är att man hoppar som en kanin. Om man håller in space så hoppar man hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cs-alex Skrivet 25 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Ja det e nice :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Öh, räknas Bunnyjump som ett cheat? Jag har lagt till det scriptet, men ingen VAC-server har tyckt att det är ett cheat. ^^, Är det nån slags cheat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Det är det jag inte vet. Ingen server verkar tycka att det är ett fusk, så jag antar att det inte är det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Det finns ju nåt liknande har jag sätt men man gör så här typ: Hoppar, tryck duck knappen inte helt in bara lite snabbt sen hoppa igen, sen samma sak igen... Det funkar för mig... Ingen bunnyjump sak här inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 (redigerat) de som vill fuska får göra det men cheats är oshysst om man kör seriöst. de som vill diskutera cheats för emot får hålla sig till någon annan tråd. samtliga trådar om cs fusk har spårat ur så det är lika bra att låsa i förebyggande syfte. låst. Redigerat 25 April 2006 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg