Gäst newnameguy Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Det är bra som det är nu, MEN man skulle kunna minska det till 30 sek, för jag brukar göra det så ca 35. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Man hinner inte skriva ett vanligt inlägg på 45 sekunders mellanrum. Om man lyckas bli stoppade av den där gränsen hela tiden borde man nog tänka vad man ska skriva innan man skriver. Den gränsen bör nog höjas ännu ett snepp så vi slipper spam. Folk vill bara ha högre rank och mynt och tänker inte. Idiotiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Och på 45 s blir det ju inte så noga skrivit heller^^ Jepp, höjsa om den ska ändras nått iaf. Det var nog några månader jag såg floodkontrollen senast. Typ före lekarna låstes :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Är du så kåt i att skriva ? :huh: Skämt åsido. ;) Kan du inte vänta 45 secunder tills du får skriva igen, eller vadå ? Sen, du kan ju byta ut din namneffekt med 1 månads FuskaVIP, då slipper du ju floodkontrollen, varför gör du inte det ? Jag har gjort det men jag har inte fått svar än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.