ThePunisher Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Hej, jag har sett (ellet hört) att vissa har en låt i sin presentation, jag undrar hur man lägger in en? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Första måste du ladda upp en låt som du vill använda från datan, som t.ex i ww.ripway.com. Sen tar du koden, och klistrar in den i presentationen. ;) Ungefär som när du ska ladda upp en bild från t.ex Imageshack. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Man kan ju även ta låtar från olika skivbolags eller olika bands hemsidor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 vart i den laddar man upp den? Första måste du ladda upp en låt som du vill använda från datan, som t.ex i ww.ripway.com. Sen tar du koden, och klistrar in den i presentationen. ;) Ungefär som när du ska ladda upp en bild från t.ex Imageshack. ;) vart på den hemsidan laddar man upp den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 (redigerat) Det är väl i Upload som man laddar upp den Redigerat 24 April 2006 av Corpsegrinder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 läs igen alltså i mitt inlägg ser ingen upload Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 http://forum.fuska.se/Musik_I_Presentationel-t56930.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Du kan få en länk av mig till en låt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 jag förstår inte var man lägger upp dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 inte jag heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Det har varit 2 trådar om detta redan. Jag har fortfarande inte fått svar hur man får låtens adress. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 http://forum.fuska.se/Musik_I_Presentationel-t56930.html Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg