Dolphin Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Kollar någon på det? Jag brukar kolla på varje avsnitt. Dem är ofta intressanta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 jag kollar sällan på det men jag har för mej att det går ganska sent? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Jag har väl sett några avsnitt av det och det kan väl vara ganska intressant ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 jag kollar sällan på det men jag har för mej att det går ganska sent? Nej,det går kl.20:00. OnTopic:Nja kollar ganska ofta på det men jag har missat 3 avsnitt =\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Nej,det har jag inte. Tittar inte på så mycket tv nuförtiden btw: jag är The_Outsider i chatten ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Nej,det har jag inte. Tittar inte på så mycket tv nuförtiden btw: jag är The_Outsider i chatten ;) Aha så det är du som är den skumma typen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Nej,det har jag inte. Tittar inte på så mycket tv nuförtiden btw: jag är The_Outsider i chatten ;) Jodå, jag skummar omkring där ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Kollar den ibland,men det är juh de att man missar den när den går så tidigt....brukar komma hem först 22:00 när man är me sina polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 det är ju töntigt alla som är med i det är ju dumma i huvudet ;) ;) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 30 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Dom är lugnt sagt lite annorlunda och har speciella förmågor. Äta glas etc. Sjukt men relativt roligt och intressant program. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Den där manliga strippan vart ju f*n helt sjuk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 det är ju töntigt alla som är med i det är ju dumma i huvudet ;) ;) ;) Om du verkligen tror att alla som är med där är dumma i huvudet, så är det nog snarare du som är det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.