fredrikm92 Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 (redigerat) när jag e inne på internet och ska ladda ner nåt,ladda en film, eller försöka spela ett spel(t.ex. WoW, UT2k4,Wc3 etc) så bara stannar nerladdningen och i wow så kutar folk in i väggen och sånt... :cry: ??!? nån som kan hjälpa? Redigerat 24 April 2006 av fredrikm92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Virus kanske..???? På WoW kanske du har för mycket ping. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 25 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Virus kanske..???? På WoW kanske du har för mycket ping. jag har systemantec anti-virusoch nej jag har runt 60(vanligt) ping,men det bara stannar ibland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Glapp på internet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 26 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Glapp på internet? som jag sa, ja.men det händer inte på vissa sidor.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scorp Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 (redigerat) Det är 100 % säkeret från denna sida...Jag hade samma problem...viruset kom från just den här sidan...det cpade sig tills jag tills jag skaffade norton 2006...Nu funkar det..med problem lite då och då....men du har tydligen blivit infekterad utav det P.s jag fick rensa HELA datorn sen sakaffa norton 2006 Redigerat 26 April 2006 av scorp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 26 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Det är 100 % säkeret från denna sida...Jag hade samma problem...viruset kom från just den här sidan...det cpade sig tills jag tills jag skaffade norton 2006...Nu funkar det..med problem lite då och då....men du har tydligen blivit infekterad utav det P.s jag fick rensa HELA datorn sen sakaffa norton 2006 så det e nåt virus som på nåt sätt stänger av mina downloads??!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 hmm...så som du beskriver de för mig så va de så cäldigt länge för mig men sen böt jag nätverks kabel..men min morbror hjälpte mig så jag vet inte vilken kabel de va men de kan ju va något annat ochså.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 kör en virus scan sen stänger du av alla brandväggar utom norton brandväggen. om jag var du så skulle jag ladda hem ett program som tex ad-aware som scannar datan och ta bort malware och ad-ware om den hittar något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 6 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 jag har nyss tömt datan på spyware och sånt och jag har antivirus på! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Vi har också detta problem. Det kommer och går. Det kanske är så att Ad-Aware tar bort viruset när vi kör en scann och sen kommer viruset tillbaka. Fast jag har inte det problemet att det stannar när jag spelar. Det är bara när jag ska ladda hem något och windows egna nedladdningsruta kommer fram. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 6 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Vi har också detta problem. Det kommer och går. Det kanske är så att Ad-Aware tar bort viruset när vi kör en scann och sen kommer viruset tillbaka. Fast jag har inte det problemet att det stannar när jag spelar. Det är bara när jag ska ladda hem något och windows egna nedladdningsruta kommer fram. jag sa så för att bevisa att det inte är virus eller spyware som gör det. vad f'n ska jag göra?!?!?!?!?!?!?!?!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg