Hoppa till innehåll

Internet Problem


fredrikm92
 Dela

Rekommendera inlägg

när jag e inne på internet och ska ladda ner nåt,ladda en film, eller försöka spela ett spel(t.ex. WoW, UT2k4,Wc3 etc) så bara stannar nerladdningen och i wow så kutar folk in i väggen och sånt...

 

:cry: ??!?

 

nån som kan hjälpa?

Redigerat av fredrikm92
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är 100 % säkeret från denna sida...Jag hade samma problem...viruset kom från just den här sidan...det cpade sig tills jag tills jag skaffade norton 2006...Nu funkar det..med problem lite då och då....men du har tydligen blivit infekterad utav det

 

P.s jag fick rensa HELA datorn sen sakaffa norton 2006

Redigerat av scorp
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är 100 % säkeret från denna sida...Jag hade samma problem...viruset kom från just den här sidan...det cpade sig tills jag tills jag skaffade norton 2006...Nu funkar det..med problem lite då och då....men du har tydligen blivit infekterad utav det

 

P.s jag fick rensa HELA datorn sen sakaffa norton 2006

 

så det e nåt virus som på nåt sätt stänger av mina downloads??!!!!!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Pcplayer

hmm...så som du beskriver de för mig så va de så cäldigt länge för mig men sen böt jag nätverks kabel..men min morbror hjälpte mig så jag vet inte vilken kabel de va men de kan ju va något annat ochså..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kör en virus scan sen stänger du av alla brandväggar utom norton brandväggen.

 

om jag var du så skulle jag ladda hem ett program som tex ad-aware som scannar datan och ta bort malware och ad-ware om den hittar något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Vi har också detta problem. Det kommer och går. Det kanske är så att Ad-Aware tar bort viruset när vi kör en scann och sen kommer viruset tillbaka.

Fast jag har inte det problemet att det stannar när jag spelar. Det är bara när jag ska ladda hem något och windows egna nedladdningsruta kommer fram.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi har också detta problem. Det kommer och går. Det kanske är så att Ad-Aware tar bort viruset när vi kör en scann och sen kommer viruset tillbaka.

Fast jag har inte det problemet att det stannar när jag spelar. Det är bara när jag ska ladda hem något och windows egna nedladdningsruta kommer fram.

 

jag sa så för att bevisa att det inte är virus eller spyware som gör det.

vad f'n ska jag göra?!?!?!?!?!?!?!?!?!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...