Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

jag tycker N64 är en av dom bästa concole som finns när man har expansion pak för då kan man spela mer spel t.ex.majoras mask och donkey kong...annars tycker jag att gamecube är det bästa :D

Gäst ENGULBanaaAaAaN
Skrivet

Jag tyckte det var ganska bra. Men när jag bytte till playstation 2 så tyckte jag att 64 hade väldigt dålig grafik!!!

NEHE? När jag bytte från NES till Gamecube märkte jag en extrem skillnad på grafiken. Jämför inte förra generationens konsoller med dagens.

N64 är en extremt bra konsoll, precis som alla andra konsoller nintendo har gjort.

Gäst ENGULBanaaAaAaN
Skrivet

Och vad menar du nu? Menar du att jag tycker att N64 är en bra konsoll? Trådskaparen frågade om våra egna åsikter.

• 2 veckor senare...
Skrivet

Alltså grafiken är inte viktigast, det är spelkännslan. Och Nintendo gör spelen med bäst spelkännsla, vad jag tycker. Och N64 är den bästa :)

Hellre ett spel med skit bra kännla och sämre grafik, änn ett spel med skitbra grafik och ingen kännsla ;)

Gäst ENGULBanaaAaAaN
Skrivet

Alltså grafiken är inte viktigast, det är spelkännslan. Och Nintendo gör spelen med bäst spelkännsla, vad jag tycker. Och N64 är den bästa :)

Hellre ett spel med skit bra kännla och sämre grafik, änn ett spel med skitbra grafik och ingen kännsla ;)

Japp, men det bästa är ett spel med extremt bra grafik, extremt bra känsla och extremt bra handling. Zelda FTW!
Skrivet

agrear till 100%.

som spelet might and magic VII då :P

• Skapa ny...