paragonX9 Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 jag tycker N64 är en av dom bästa concole som finns när man har expansion pak för då kan man spela mer spel t.ex.majoras mask och donkey kong...annars tycker jag att gamecube är det bästa :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
south_park Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 ja me faktist :cool: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svennis_93 Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Jag håller med! Vad du tjatar om din mc hela tiden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
south_park Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 vem jag eller ?? de e rätt stor skillnad mellan N64 och PS2 att PS2 har bättre grafik! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Jag tyckte det var ganska bra. Men när jag bytte till playstation 2 så tyckte jag att 64 hade väldigt dålig grafik!!! NEHE? När jag bytte från NES till Gamecube märkte jag en extrem skillnad på grafiken. Jämför inte förra generationens konsoller med dagens. N64 är en extremt bra konsoll, precis som alla andra konsoller nintendo har gjort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svennis_93 Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Kanske du tycker ja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Och vad menar du nu? Menar du att jag tycker att N64 är en bra konsoll? Trådskaparen frågade om våra egna åsikter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 27 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 inte om 'PS2 faktist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Jag gillar n64, det roligaste spelet som jag vet där är typ supersmash bros eller mario kart :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Alltså grafiken är inte viktigast, det är spelkännslan. Och Nintendo gör spelen med bäst spelkännsla, vad jag tycker. Och N64 är den bästa :) Hellre ett spel med skit bra kännla och sämre grafik, änn ett spel med skitbra grafik och ingen kännsla ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Alltså grafiken är inte viktigast, det är spelkännslan. Och Nintendo gör spelen med bäst spelkännsla, vad jag tycker. Och N64 är den bästa :) Hellre ett spel med skit bra kännla och sämre grafik, änn ett spel med skitbra grafik och ingen kännsla ;) Japp, men det bästa är ett spel med extremt bra grafik, extremt bra känsla och extremt bra handling. Zelda FTW! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Alltså grafiken är inte viktigast, det är spelkännslan. Och Nintendo gör spelen med bäst spelkännsla, vad jag tycker. Och N64 är den bästa :) Hellre ett spel med skit bra kännla och sämre grafik, änn ett spel med skitbra grafik och ingen kännsla ;) agrear till 100%. som spelet might and magic VII då :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg