Hoppa till innehåll

Vad Ni Tycker Om Nintendo 64

sp3tan

Rekommendera inlägg

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Jag tyckte det var ganska bra. Men när jag bytte till playstation 2 så tyckte jag att 64 hade väldigt dålig grafik!!!

NEHE? När jag bytte från NES till Gamecube märkte jag en extrem skillnad på grafiken. Jämför inte förra generationens konsoller med dagens.

N64 är en extremt bra konsoll, precis som alla andra konsoller nintendo har gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Och vad menar du nu? Menar du att jag tycker att N64 är en bra konsoll? Trådskaparen frågade om våra egna åsikter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Alltså grafiken är inte viktigast, det är spelkännslan. Och Nintendo gör spelen med bäst spelkännsla, vad jag tycker. Och N64 är den bästa :)

Hellre ett spel med skit bra kännla och sämre grafik, änn ett spel med skitbra grafik och ingen kännsla ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Alltså grafiken är inte viktigast, det är spelkännslan. Och Nintendo gör spelen med bäst spelkännsla, vad jag tycker. Och N64 är den bästa :)

Hellre ett spel med skit bra kännla och sämre grafik, änn ett spel med skitbra grafik och ingen kännsla ;)

Japp, men det bästa är ett spel med extremt bra grafik, extremt bra känsla och extremt bra handling. Zelda FTW!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

agrear till 100%.

som spelet might and magic VII då :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...