Snooze Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Felet som uppstod var: En administratör har bannlyst dig från spelhörnan! Wtf. Var jag för duktig eller O_O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Konstigt, du kanske spelade för mycket än vad du får på en dag ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 24 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Nee. Har inte spelat på länge o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Well, thats just weird o_O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 24 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Admin gillar inte mig =| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Vad konstigt. Har aldrig hänt mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Kan du skicka en skärmdump på hur det ser ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 25 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Mhm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Konstigt, det fanns ingen anledning att banna dig. Du får väl PM:a honom värför han gjorde det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Så kan det gå om man fuskar i spelhörnan genom buggar i spelen. Buggiga spel tas för övrigt bort direkt. Kan även bli så om man missbrukar spelhörnan genom att b.la. skriva olämpliga kommentarer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 25 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 o.O Jag har ffs inte fuskat i något spel =| Kom med bevis innan du bannar mig . Jag har inte heller skrivit några olämpliga komentarer.. Kräver ett bevis. Och det har jag rätt till med.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 §1.27... tråd låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg