Soadavatten Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Jag fick min Bulbasaur igenom att ge den potion jättemånga gånger sen gick jag fram och jag fick den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 är inte han en start pokemon inte på pokemon gul,för då får man pikachu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Jag fick min Bulbasaur igenom att ge den potion jättemånga gånger sen gick jag fram och jag fick den. gav du bulbasaur en massa potion? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 försök få bulbasaur varje gång du gör något framsteg. en gång fick jag inte bulbasaur fören jag klarat pkmn ligan. <_< :D unlucky :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 yes i know. det var liiiiite jobbigt att träna upp den sen i och med att den är på lv. 10 när man får den. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 yes i know. det var liiiiite jobbigt att träna upp den sen i och med att den är på lv. 10 när man får den. <_< åå.vad jobbigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 ja-aa.verkligen jobbigt. :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg