Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

jag tycker att den är inte så bra

enligt mig är detta som att säga att final fantasy VII skulle vara jättedåligt bara för att gubbarna har fyrkanter till händer. (ironi)

varför skulle den inte vara bra? den är bra, härlig och enkel kontroll, RPG spelens storhetstid tog stora steg framåt under SNES eran, mycket fin grafik, många bra spel överhuvudtaget,.... more too come

Skrivet

Jag håller med, SNES är en fantastisk konsoll, inte minst tack vare alla fanatstiska RPG-spel. Dessutom gillar jag SNES därför att dom itne jobbade så mycket på grafik utan dse gjorde spelen roliga. En stor skillnad mot spelen idag.

Skrivet (redigerat)

haha klart atta final fantasy är dålig i super nintendo !! har haft det på cd skiva :) !! men den e lite bra i alla fall :D

Redigerat av forsaken64
Skrivet

haha klart atta final fantasy är dålig i super nintendo !! har haft det på cd skiva :) !! men den e lite bra i alla fall :D

du har inte riktigt fattat min jämnförelse va? FFVII=Final Fantasy V=5 I=1 I=1 5+1+1=7 och sjuan är till Playstation (det bästa FF genom tiderna enligt, ja alla)(eller inte alla men ja ni fattar.)

varför är SNES dåligt du skrev aldrig det.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...