robink93 Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Om du har installerat MSN PLUS med Sponsorprogrammet så har du ett virus.. Sponsorprogrammet har med sig ett virus!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Aha, då va de därför jag inte fick virus ^^ tackar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 det är bara att INTE installera sponsorprogrammet förslagsvis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 25 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 ja, det är ju det som är meningen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 men "småungar" klickar ju bara på nästa>nästa>nästa>avsluta vet inte vad de gör, de vill bara få fram programmet på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 25 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 haha :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Det är ju bara ett kolla hehe =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 (redigerat) min polare tipsa om MSN plus.... några timmar och några "coola" ljudeffekter senare så var datan lite segare kan man säga :/ Redigerat 25 April 2006 av Mr Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst yojimbo123 Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Tackar för denna varning, alltid bra att hålla sig uppdaterad =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Ähum, syns det inte på sponsorprogrammet att det kan inehålla trojaner, virus osv? Jag tyckte att det verkade väldigt oseriöst, så jag valde att inte installera det... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 tack!! då behöver ja inte instalera det! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 jag hade det och några dar efter hade jag ca. 800 virus (det kom från annat skit också, men den gav lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.