Vitdom Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 (redigerat) Hej. Hadde en mardrömm igår! Det var så att jag satt här och skrev, hjälpte andra och sånt.. Sedan så va det något så att jag fick varningar och jag hadde 1 varning kvar och sedan ban från fuska! :( Och så var det någon jag vet inte vem men han pm'a mig så skrev han Varningar! :D muahhaahah! du har varningar!!!! :lol: Han pm'a så hela tiden! Det var mycket skrämmande! :cry: Någon annan som hafft mardröm om forum.fuska.se? :P Redigerat 25 April 2006 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 ehh nej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 inte jag heller, men ja ska fundera på de ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Jag har inte haft någon mardröm om fuska.se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Inte jag heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 (redigerat) Du lever dig för mycket in i datavärlden, För att lösa ditt problem..... http://img159.imageshack.us/img159/7392/puhlease8or.jpg Srry, om ni tar det som §1.23. Ta bara bort bilden ;) inte varning Redigerat 25 April 2006 av Potatisen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Nej jag har inte drömt några mardrömmar om Fuska.se. Dock har jag drömt drömmar om Fuska.se Drömde att jag blev #11 Hedersmedlem. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Hej. Hadde en mardrömm igår! Det var så att jag satt här och skrev, hjälpte andra och sånt.. Sedan så va det något så att jag fick varningar och jag hadde 1 varning kvar och sedan ban från fuska! :( Och så var det någon jag vet inte vem men han pm'a mig så skrev han Varningar! :D muahhaahah! du har varningar!!!! :lol: Han pm'a så hela tiden! Det var mycket skrämmande! :cry: Någon annan som hafft mardröm om forum.fuska.se? :P <{POST_SNAPBACK}> Spooky... Tror inte jag drömmer om fuska.se... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xuande Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Ja det hade jag jag drömde att jag var inne i datorn och kunde inte komma därifrån huhu. (ryser) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 jag har aldrig drömt om fuska... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 (redigerat) Jag drömmer halv-ofta om forum.fuska.se :P En gång drömde jag att jag blev moderator, jag låste alla trådar som inte hade med cs att göra. ^_^ En annan gång blev jag bästa vän med Admin, vi var och badade på en badstran och han var bara 8 år,och han tyckte det var för mycket folk så han gav alla varningar, sen blev det mer folk, du bannade han alla förutom mig och han själv... :P Och en annan gång drömde jag om att nån hacka sig in på mitt account och skapa 74 trådar om hur man sätter på TV'n! (jag är lite forum.fuska.se galning :P) Redigerat 25 April 2006 av bloodman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Om om drömmer om fuska.se kanske man borde skaffa sig ett liv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg