Guggo Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 en gång drömde jag att MeM och NesseN kom insmygandes i mitt rum mitt i natten. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Jag håller med Grozzer!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 drömde om att escaflowne inte tyckte om mig :(. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Drömer man om fuska.se MÅSTE man dra ner på dator sittandet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Sure I do had.(Slarvig engelska. O.O) En gång så drömde jag att fuska.se var ett online spel,och då så råkade jag typ skjuta någon som hette "Counter_strike" och sen blev jag bannad.Då så stog det ett emddleande och då kom jag till ett typ chattrum för avstängda på fuska.se.SKUMT! En annan gång så drömde jag om att jag körde Yoshis Cucumber bil från MKDS med mina andra klasskamrater.Alltså kan man köra att jag körde på riktigt(i drömmen alltså).Det ända jag kan säga är att det var någon slags "Cameo" i den drömmen.Banan vi körde på hette Mellanmjölk Roadway..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Öh, visst att jag är ganska mycket inne på forum.fuska.se, men aldrig att jag drömt mardrömmar om det... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 men allvarligt, det är en hemsida... ofta att man drömmer om sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Om fuska.... nej, jag är inte fusk-desperat. Jag är inne mycket, men jag lämnar fuska psykiskt när jag loggar ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Har aldrig fått någon mardröm om fuska.se, det låter konstigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Har man mardrömmar om fuska så ska man nog sluta att vara inne på datorn och på sidan :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Nix, har inte drömt om fuska.se. Däremot har jag drömt om intenet. Helt skumt, jag var en snubbe som sprang igenom hemsida efter hemsida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Jag har inte drömt om fuska.se, tror jag. Däremot har jag haft mardrömmar om min dator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg