Teslis Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 hallao jag har brutit det andra "sealet" (vindens).... nu då? jag ska ju till nån ö men jag får ingen båt i palmacosta.... tack på förhand! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 (redigerat) hallao jag har brutit det andra "sealet" (vindens).... nu då? jag ska ju till nån ö men jag får ingen båt i palmacosta.... tack på förhand! vindens seal är tredje om man går i riktig ordning vatten är andra. stackare, du har tagit den krångliga vägen dit, för du har nu klarat balacrouf mausoleum va? då måste du gå till en stad som blir förstörd och du får seena senare där, men du måste fråga om nyckeln till luna tower (heter inte så men där är hon iaf) och den har en pastor i en by men han är på resa så du ska leta upp honom och få nyckeln och lösa det tornet sedan ska du antingen storma en ny sånhär bas eller så åker du båt med en kille, för du lovar att lämna ett brev till någon. Redigerat 27 April 2006 av Larath Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg