miniman Skrivet 26 April 2006 Rapport Skrivet 26 April 2006 (redigerat) vad ska en två dagger rouge sattsa på i talente Redigerat 26 April 2006 av miman
hyldran0 Skrivet 26 April 2006 Rapport Skrivet 26 April 2006 hmm första gången jag hör en shaman tank dom kan ju bra ha mail i lvl 40+ men iallafall ett tips är att du sattsar på elmental då skadar du mycket
Larath Skrivet 26 April 2006 Rapport Skrivet 26 April 2006 onvanligt dålig titel för att fråga om rogues, men gå typ en blandning, har hört om en build med mycket stealth då gouge har 5.5 seks stun och stealth har 5 seks cooldown, så du kan gouge in i stealth och sedan ambusha igen.
r5ewgythijasr Skrivet 27 April 2006 Rapport Skrivet 27 April 2006 onvanligt dålig titel för att fråga om rogues, men gå typ en blandning, har hört om en build med mycket stealth då gouge har 5.5 seks stun och stealth har 5 seks cooldown, så du kan gouge in i stealth och sedan ambusha igen. Du måste vanisha.. man går väl in i combat när man gougar :P.
Larath Skrivet 27 April 2006 Rapport Skrivet 27 April 2006 onvanligt dålig titel för att fråga om rogues, men gå typ en blandning, har hört om en build med mycket stealth då gouge har 5.5 seks stun och stealth har 5 seks cooldown, så du kan gouge in i stealth och sedan ambusha igen. det är det jag funderar på för en sthealth med 5 secs cooldown borde kunna användas när motståndaren är stunned, dom är ju inte i combat då iaf väl? vanish har 5 min CD så den är inte den.
r5ewgythijasr Skrivet 27 April 2006 Rapport Skrivet 27 April 2006 onvanligt dålig titel för att fråga om rogues, men gå typ en blandning, har hört om en build med mycket stealth då gouge har 5.5 seks stun och stealth har 5 seks cooldown, så du kan gouge in i stealth och sedan ambusha igen. Jopp, stun = combat.. tror jag.
Offline Skrivet 28 April 2006 Rapport Skrivet 28 April 2006 emh, lär er lite rogues pls :P Gouge = 5.5 sek, om du trycker på esc kan du PRECIS komma ut ur combat så du kan restealtha + cheapshotta din fiende..
Gäst DonKeN Skrivet 28 April 2006 Rapport Skrivet 28 April 2006 Så det går och komma ut från combat om man trycker på ESC :D.
Offline Skrivet 28 April 2006 Rapport Skrivet 28 April 2006 nja, det stänger av Auto-Attack bara.. så du står bara där som en idiot och efter ett par sekunder så kmr du ut ur combat..
Rekommendera inlägg