Gäst Keyser_Soze Skrivet 30 April 2006 Rapport Skrivet 30 April 2006 HIM - funeral of hearts Jag vet att det kanske inte är en balad men det är stört skön... Citera
Zimens Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Skrivet 5 Maj 2006 (redigerat) Eric Clapton -Wonderful Tonight U2 - With or Without You(om den räknas som ballad.). Redigerat 12 Maj 2006 av Zimens Citera
Fusion Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Skrivet 5 Maj 2006 Savage Garden - Truly Madly Deeply tror jag nog... Off-Topic: Den där låten är ju så bra !! Den där låten då, Eamon eller vad han nu än heter, han som hade rekordet på att svära i en låt..? Citera
Putside Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Skrivet 5 Maj 2006 (redigerat) Rage against the machine's cover på någons låt Beautiful world är underbar. Kärleksfull & sorglig, dock ingen balad men.. Kolla texten så förstår man: It's a beautiful world we live in A sweet romantic place Beautiful people everywhere The way they show they care makes me want to say It's a beautiful world Oh what a beautiful world For you It's a wonderful time to be here It's nice to be alive Wonderful people everywhere The way they comb their hair makes me want to say It's a wonderful place Oh what a wonderful place For you, for you, for you, for you, for you, for you, not me Redigerat 5 Maj 2006 av outside enemy Citera
Dretskit Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Skrivet 5 Maj 2006 (redigerat) The Police låt(eller kanske var det Sting) Every Breath You Take är en härlig låt Redigerat 5 Maj 2006 av Corpsegrinder Citera
Scones Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Skrivet 5 Maj 2006 Sting & The Police - Every breath you take Mkt vacker på sitt vis.. Citera
pollenallergi Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Skrivet 5 Maj 2006 Mjao finns mkt fina grejer att välja mellan men jag håller mig till Kent - Utan dina andetag i alla väder. Citera
Gäst Mujo Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Skrivet 6 Maj 2006 inte en kärleksballad men fin är den:'( Eric Clapton - Tears in heaven inte en kärleksballad men fin är den:'( Eric Clapton - Tears in heaven Citera
Dolphin Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Skrivet 6 Maj 2006 Bon Jovi - Bed of Roses är en riktigt bra låt... Citera
Dretskit Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Skrivet 6 Maj 2006 (redigerat) Bed Of Roses är väl en ganska fin låt Redigerat 6 Maj 2006 av Corpsegrinder Citera
Dolphin Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Skrivet 6 Maj 2006 Jag tycker att den är fin i alla fall. Har inte speciellt många bra kärleksballadlåtar eftersom jag inte brukar lyssna på sådan musik. Men Bed of Roses är bra... Citera
Fusion Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Skrivet 6 Maj 2006 Den där låten då, Some Say Love...Lyssnade på den nyss. Är den en kärleksballad ? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.