Gäst Keyser_Soze Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 HIM - funeral of hearts Jag vet att det kanske inte är en balad men det är stört skön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 (redigerat) Eric Clapton -Wonderful Tonight U2 - With or Without You(om den räknas som ballad.). Redigerat 12 Maj 2006 av Zimens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Savage Garden - Truly Madly Deeply tror jag nog... Off-Topic: Den där låten är ju så bra !! Den där låten då, Eamon eller vad han nu än heter, han som hade rekordet på att svära i en låt..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 (redigerat) Rage against the machine's cover på någons låt Beautiful world är underbar. Kärleksfull & sorglig, dock ingen balad men.. Kolla texten så förstår man: It's a beautiful world we live in A sweet romantic place Beautiful people everywhere The way they show they care makes me want to say It's a beautiful world Oh what a beautiful world For you It's a wonderful time to be here It's nice to be alive Wonderful people everywhere The way they comb their hair makes me want to say It's a wonderful place Oh what a wonderful place For you, for you, for you, for you, for you, for you, not me Redigerat 5 Maj 2006 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 (redigerat) The Police låt(eller kanske var det Sting) Every Breath You Take är en härlig låt Redigerat 5 Maj 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Sting & The Police - Every breath you take Mkt vacker på sitt vis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Mjao finns mkt fina grejer att välja mellan men jag håller mig till Kent - Utan dina andetag i alla väder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 inte en kärleksballad men fin är den:'( Eric Clapton - Tears in heaven inte en kärleksballad men fin är den:'( Eric Clapton - Tears in heaven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Bon Jovi - Bed of Roses är en riktigt bra låt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 (redigerat) Bed Of Roses är väl en ganska fin låt Redigerat 6 Maj 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Jag tycker att den är fin i alla fall. Har inte speciellt många bra kärleksballadlåtar eftersom jag inte brukar lyssna på sådan musik. Men Bed of Roses är bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Den där låten då, Some Say Love...Lyssnade på den nyss. Är den en kärleksballad ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.