Escain Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Menar du denna Fusion? http://www.letssingit.com/?/bette-midler-t...se-czhggr4.html Den är fin den.. Enkel att spela också! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Menar du denna Fusion? http://www.letssingit.com/?/bette-midler-t...se-czhggr4.html Den är fin den.. Enkel att spela också! =) Exakt !Jätte fin låt, lyssnade på den nya versionen med Leann Rimes. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 den bästa kärleksballaden jag har hört är hammerfalls always will be. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quillion14 Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 True av spadou ju :) :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 9 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Vilken tråkig lögn, Quillion14. Det finns ingen låt som heter "True Of Spadou". Det finns en chans att dom finns, men jag tror inte balladsångare skapare ett band utan websida. Begees - I started a joke / Begees - How can you mend a broken heart/ David Bowie - Life on Mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Eric Clapton eller The Rose som Fusion sa. Har hört dom så j*vla många gånger, våran musiklärare tvingar oss alltid att sjunga kärleksballader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Nej nej nej, nu kom jag på den bästa balladen (som vanligt en sorglig sådan ) Dream Theater - Vacant Hey you, Hey you I'm right here Conscience fading Can't get through Oh Lord Helpless Confused Head swayed Eyes glazed And mine teared She's losing control What can I do Her vacant eyes Black holes Am I losing you sååå vacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Cannibal Corpse med låten Hammer Smashed Face är en grym ballad. Det skulle ju vara kärleksballader :P Lyssnar inte på Corpse men jag vet att dom har en låt som heter " Fucked with a knife" :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Cannibal Corpse med låten Hammer Smashed Face är en grym ballad. Det var ett skämt, jag vet att de inte gör ballader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Cannibal Corpse med låten Hammer Smashed Face är en grym ballad. Det vet väl alla. Jag kom bara o tänka på låtnamnet och förknippade det med rubriken till tråden. När jag först hörde talas omden låten var på en top 10 lista i SRM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Nej nej nej, nu kom jag på den bästa balladen (som vanligt en sorglig sådan ) Dream Theater - Vacant Hey you, Hey you I'm right here Conscience fading Can't get through Oh Lord Helpless Confused Head swayed Eyes glazed And mine teared She's losing control What can I do Her vacant eyes Black holes Am I losing you sååå vacker Joo.. verkligen vacker, men inte en ballad... En ballad en sång som innehåller en berättelse... En utav mina favoritkärleksballader är Lilium Cruentus av Pain of Salvation http://www.darklyrics.com/lyrics/painofsalvation/be.html#5 <-- text till den låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 11 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Nej nej nej, nu kom jag på den bästa balladen (som vanligt en sorglig sådan ) Dream Theater - Vacant Hey you, Hey you I'm right here Conscience fading Can't get through Oh Lord Helpless Confused Head swayed Eyes glazed And mine teared She's losing control What can I do Her vacant eyes Black holes Am I losing you sååå vacker Har hört den förut, den är vacker. Phil Collins - One more night. Är inte säker på att den är en ballad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.