ShitBreakSean Skrivet 26 April 2006 Rapport Skrivet 26 April 2006 Beskrivningen säger kanske allt, jag har på något mystiskt sätt förlorat en mapp full med massa skolarbeten, de flesta är dock gamla arbeten som jag inte har någon direkt användning av, men det fanns också sånt som skapar en massa omgörningar av grejer jag redan helt eller delvis gjort :angry: Går det att "hitta" en förlorad mapp eller är den för alltid borta???? Kan ju berätta att ena sekunden så var den där, sen när jag skulle in i den, så var den borta. :( Citera
Fusion Skrivet 26 April 2006 Rapport Skrivet 26 April 2006 Det kan ju ha hänt att du antingen " Råkat " ta bort mappen eller så har någon syskon till dig ( Om du nu har några ) tagit bort den. Titta i Papperskorgen och se ifall den är där. ;) Citera
Vitdom Skrivet 26 April 2006 Rapport Skrivet 26 April 2006 Fel forum! Du borde prata med skolpersonalen om det här! Citera
Gäst newnameguy Skrivet 26 April 2006 Rapport Skrivet 26 April 2006 Lätt som fett, ladda hem "getdataback". Och om du inte fattar, be någon att hjälpa dig. Citera
Simpsons Skrivet 26 April 2006 Rapport Skrivet 26 April 2006 sätt upp en annons om "Mapp försvunnen" på väggarna Citera
Gäst newnameguy Skrivet 26 April 2006 Rapport Skrivet 26 April 2006 Citera sätt upp en annons om "Mapp försvunnen" på väggarna Han pratar om sånna mappar som finns i datorn... Citera
Hammmar Skrivet 26 April 2006 Rapport Skrivet 26 April 2006 Citera sätt upp en annons om "Mapp försvunnen" på väggarna Haha :P kan väl sätta upp lappar för de :P Citera
Dretskit Skrivet 26 April 2006 Rapport Skrivet 26 April 2006 Har ochså tappat bort en mapp en gång med några viktiga papper i fast jag bara kopierade mina kompisars papper. Hoppas att du hittar den iallafall. Citera
xallie Skrivet 29 April 2006 Rapport Skrivet 29 April 2006 Citera Beskrivningen säger kanske allt, jag har på något mystiskt sätt förlorat en mapp full med massa skolarbeten, de flesta är dock gamla arbeten som jag inte har någon direkt användning av, men det fanns också sånt som skapar en massa omgörningar av grejer jag redan helt eller delvis gjort :angry: Går det att "hitta" en förlorad mapp eller är den för alltid borta???? Kan ju berätta att ena sekunden så var den där, sen när jag skulle in i den, så var den borta. :( du kan ju testa med att ta en system återställning.det gör man genom att ta start, alla program, tillbehör, systemverktyg, systemåterställning. :rolleyes: föresten någon som vet hur man gör för att fixa bild i sidan när man har svarat? (e nybörjare på detta) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.