Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Beskrivningen säger kanske allt, jag har på något mystiskt sätt förlorat en mapp full med massa skolarbeten, de flesta är dock gamla arbeten som jag inte har någon direkt användning av, men det fanns också sånt som skapar en massa omgörningar av grejer jag redan helt eller delvis gjort :angry:

Går det att "hitta" en förlorad mapp eller är den för alltid borta????

Kan ju berätta att ena sekunden så var den där, sen när jag skulle in i den, så var den borta. :(

Skrivet

Det kan ju ha hänt att du antingen " Råkat " ta bort mappen eller så har någon syskon till dig ( Om du nu har några ) tagit bort den.

Titta i Papperskorgen och se ifall den är där. ;)

Gäst newnameguy
Skrivet

Lätt som fett, ladda hem "getdataback".

Och om du inte fattar, be någon att hjälpa dig.

Gäst newnameguy
Skrivet
  Citera

sätt upp en annons om "Mapp försvunnen" på väggarna

Han pratar om sånna mappar som finns i datorn...
Skrivet
  Citera

Beskrivningen säger kanske allt, jag har på något mystiskt sätt förlorat en mapp full med massa skolarbeten, de flesta är dock gamla arbeten som jag inte har någon direkt användning av, men det fanns också sånt som skapar en massa omgörningar av grejer jag redan helt eller delvis gjort :angry:

Går det att "hitta" en förlorad mapp eller är den för alltid borta????

Kan ju berätta att ena sekunden så var den där, sen när jag skulle in i den, så var den borta. :(

du kan ju testa med att ta en system återställning.

det gör man genom att ta start, alla program, tillbehör, systemverktyg, systemåterställning.

:rolleyes: föresten någon som vet hur man gör för att fixa bild i sidan när man har svarat? (e nybörjare på detta)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...