Nicita Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 typ har bara haft meganium på lvl 100 med solarbeam, bodyslam, poison powder och synthesis....typ första gången jag spela sen har jag inte orkat... har haft och har lite pokemon på lvl 100 från sapphire men men... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 grass pkmn är dåliga (tycker jag). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 grass pkmn är dåliga (tycker jag). Håller med !Dom suger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 dom är svaga mot: Fire Ice Rock Flying och Psichic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 (redigerat) dom är svaga mot: Fire Ice Rock Flying och Psichic :D :D Grass suger ju! Redigerat 5 Augusti 2006 av Corpsgrinder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 5 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 dom är svaga mot: Fire Ice Rock Flying och Psichic Skojjar du!?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 vänta! är dom inte svaga mot dark också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 "debatt" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noxii Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 hur får man mew2 och mew och zapdos och artichuno och moltres och alla andra legendariska pokemonen... kan man klona en pokemon när den håller rare candy ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 starta ett eget ämne och fråga det istället. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Åter till ämnet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pandora Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Mew (Fixade i crystal) Mewtwo (fixade i GameSharkPC) Celebi ( Klara Battle Tower Alla lvls) Lugia Ho-Ho Shiny Tyranitar (Klara Battle Tower från lvl 50 - 100 MED TYRANITAR Shiny Charizard ( Klara Battle Tower från 10 - 90) alla är lvl 100 Oj det är 7 men det är mina bästa:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg