mr.best Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 jag har flera.. en är hickory dickory och dock.. av de har jag hickory Citera
Kassler Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Vår fattiga skola har inte råd med böcker så vi får kopierade stenciler. Dom är ett helsike att hålla reda på i ett stökigt skåp som mitt. Citera
Ferrie Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Någon skit Wing.. sämsta j*vla boken vad jag vet.. tråkig o gammal bok.. Citera
Nogger Mint Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Chmpion-böckern jag har Champion 5. Citera
Escain Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 ja har kangaroo & co elle nått sånt, jätteny (å dyr...). så ny att nians bok itte kommit ut ännu! Citera
Kassler Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Champion-böckern jag har Champion 5. Dom hade vi på mellanstadiet. Jag tycker dom är lite töntiga... Pratar så lojt i den och fula sånger är det med. Jag mínns en sång som hette cooper rap och den var riktigt rälig.Aewwww!!!! det gick en rysning längs ryggraden Citera
FuskFreddie Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 Chmpion-böckern jag har Champion 5. Dom har jag ochså! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.