Hoppa till innehåll

Min Hemsida


Gäst Keyser_Soze
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Keyser_Soze

okey nu är det så att jag undrar

1. någon som kan lära ut dreamwever eller visa en bra hemsida

2. skulle vara skit kul med ett forum..men hur gör jag ett?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

våga vägra freewebs och gör en riktig sida istället, det är du tillräckligt skillad för - de flesta andra freewebsanvändare är det inte...

 

om du nöjer dig med vanlig hederlig html i anteckningar, kan du kolla in min lilla hemsida, har en hemsideskola där. niclas.olofhson.com

 

 

forum fixar du genom att ladda ner t.ex. phpBB (kräver bra server och kunskaper) eller skaffa invision free (går knappt att göra några kraftfulla saker med över huvud taget).

google is your friend

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Keyser_Soze

okey. känns inte sktuellt med forum. men vist skulle jag vilja ha en snyggare hemsida. kan man göra en hemsida i photoshop? är ganska bra på PS så iså fall skulle det inte vara llt fr svårt..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Keyser_Soze

jag kan jue säga atta jag är ganska "skillad" men inte i dreamweaver och sånt. men jag är nog bra i photoshop. men kan man altså bygga upp en hel hemsida i PS?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte själva hemsidan men knappar, banner, bilder m.m. i photoshop sen får du sätta ihop det med HTML eller något annat språk. (man kan även skriva texten i photoshop och sedan bara lägga upp en bild, med alla bilder och text på)

Redigerat av TechnoX
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Keyser_Soze

okey. jag ska lära mig dreamweaver när jag orkar, får se hur bra jag blir på den då. finns det någon tutorial här på sidan någonstans?

 

inte?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...