Prisma Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Jag undra hur man registrerar sig för online spel? Hur ska göra för att kunna ladda ner banor till lemmings. jag har registrerat mig på www.yourpsp.com men det kommer aldrig något brev med den där koden. När jag försöker registrera mig igen så funkar inte koden som man fär när man köper pspt. E det någon som vet hur jag ska göra?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 kan bara svara på en fråga o de är med ett brev du ska få . de kommer om nåra veckor . de skickas från philipinerna :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Kommer det där paketet efter flera veckor ? Jag har väntat i mer än en månad .. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Kommer det där paketet efter flera veckor ? Jag har väntat i mer än en månad .. <_< vilket paket ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 När man regristrerar sitt PSP på yourPSP.se så ska man få ett välkommst paket hem skickat. "Vi kommer att skicka ett PSP-paket till dig som bl.a innhåller Spider-Man 2 på UMD video*, samt anmäler dig till en PSP-tävling som hålls varje månad." -yourPSP.se * Så länge lagret räcker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 ledsen men det gäller inte längre ! de va innan jul . det är jätte många som inte fått fast dom regga sej i oktober Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Ok, synd... Dom kanske ska ta och ta bort det från sidan då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 jo man tkr ju de men de ä väl bara för att dom ska få många att regga sej . :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prisma Skrivet 1 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 jag menar inte att registrera sig på sidan jag menar att registrera sig för nätverksspelande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 jo men på yourpsp.com så trycker du längst upp på nätverksspelande eller nått. och reggar dej den vägen . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prisma Skrivet 2 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Det är ju det jag har gjort men koden kommer aldrig!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 då fins det nått som kallas vänta tråkit? ja vist men vad ska man göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg