Ratchet Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 (redigerat) Jag har många kompisar som har wow och jag tycker det är jätte kul, men jag vet inte om jag skall köpa det för man måste ju betala typ varannan månad eller vad det är + att man blir ju lätt sittande! Är det värt det? WOW(hehe) det 10000 ämnet i pc forumet :) Redigerat 27 April 2006 av Ratchet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 dåliga:beronde(såklart) och månads kostnad fast den är inte så dyr iaf för mig :) bra: krossa sina polare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 de är värt pengarna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Motivera varför. Det är värt pengarna fast en stor risk att du börjar göra dina läxor mindre och att det går dåligare i plugget. Det är jätte beroende framkallande. Jag styrs av spelet just nu :( Kan inte låta bli och tänka på wow men jag gör iallafall mina läxor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 inte värt pengarna alls! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 29 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 forsaken64, varför?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Jag tycker att det är värt pengarna :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Worl Of Warcraft är det ända spelet man behöver det är en fördel! Eller förutom expansionerna som kommer dom måste man ju ha:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 det beror helt å hollet på dig gillar du detta spelet så kanske det är värt det det. kostar 250 kr varanan månad om du kör med pre-paid card och jag tycker inte det så spelberonde jag kan ialla fall göra mina läxor :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Beroendet är ju från person till person, alla blir ju itne det, men det är många som blir det, och jag tycker att det är en nackdel.. det verkar som att eftersom att man betalar för att spela så vill man spela upp vartenda öre på många, eftersom att de spelar så mycket.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Jag tycker det är 100 % värt ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg