Overraild Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Medion: Det är min MSN. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Detta kanske skulle kunna vara Grass Starten med utvecklingar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 1 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 KK: fixa lite detaljer så får dom vara med. Medion:ta med tackle, hitta på några nya. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Skulle jag få göra alla starter-pokemon?? isåfall, är det bra om nån kan hjälpa till med bilderna av dom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Här är dom starterna som kanske kan vara med: 1. Namn: Ludew Typ: Grass,Normal (grässtarten) Attacker den har i början: Tackle, Growl Namn: Ludewat (Ludews utveckling. Den utvecklas i lv 14) Typ: Grass,Fighting Den lär sig Leaf Blade när den har utvecklats Namn: Ludewtrolon (Ludewats utveckling. Den utvecklas i lv 38) Typ: Grass,Fighting Den lär sig Focus Punch när den har utvecklats 2. Namn: Werolx (eldstarten) Typ: Fire,Flying Attacker den har i början: Scratch, Growl Namn: Werlodon (Werlox utveckling. Den utvecklas i lv 16) Typ: Fire,Dragon Den lär sej Flamethrower när den har utvecklats Namn: Xoewtre (Werlodons utveckling. Den utvecklas i lv 36) Typ: Fire,Dragon Den lär sej Fire Wave när den utvecklas. Det är en attack jag kom på. 3. Namn: Csew (vattenstarten) Typ: Water,Ground Attacker den har i början: Scratch, Tail Whip Namn: Denton (Csews utveckling. Den utvecklas i lv 20) Typ: Water,Ground Den lär sig Ground Power när den utvecklas. Det är en attack jag kom på. Namn: Cetrolow (Dentons utveckling. Den utvecklas i lv 38) Typ: Water,Rock Den lär sej Rock Power när den utvecklas. Det är en attack jag kom på. Ludew är den som är lätt att träna men den är inte så stark Werlox är den som är normalt svår att träna och den är rätt så stark Csew är den som är svårast att träna men den är också starkast Är man nybörjare så är det smart att välja Ludew Har man spelat det innan och vill ha mer utmaning så är det smart att välja Werlox Är man expert och vill ha otroligt bra utmaning så är det smart att välja Csew Är det bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 2 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 det går inte att göra nåt spel... det är nåt fel på game maker så att datorn pajjar! kan nån låsa tråden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SizMoLaseR Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Hej jag vill vara med å göra spelet! jag tycker att man ska kunna lägga ut sina pokemon i sitt sacretbase. :D va kan jag göra???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Scooter, jag ser att du inte läste hans förra inlägg <_< Flygon anmäl den så kan nån låsa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 2 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 redan bett admin att låsa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SizMoLaseR Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 oj sorry jag såg inte de.förlåt :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Låser på trådskaparens begäran. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg