Nafrali Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Jag vet hur man gör öppningar i väggarna, men jag vill ha dörrar som öppnas när man trycker "use". Hur gör man dörrar? Inga onödiga svar, tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 gör en osynlig knapp vid dörren så att man tror att man tryckte på dörren istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 gör en osynlig knapp vid dörren så att man tror att man tryckte på dörren istället Du får nog förklara lite bättre för han! Han vet ju inte hur man gör en dörr! Du ska först göra någonting som du vill ha som en dörr! Sedan ska du välja den som Movelinear <-- jag tror det heter så... :( sedan ska man mixtra med inställningarna! det vet du nog hur man gör... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 8 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Jag vet hur man gör en dörr nu, men tack för svaren. Inga flera inlägg behöver postas nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Du kan inte klippa i ett block, utan du måste göra väggarna så att en dörr formas, jobbigt men lätt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 10 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Jo, man kan klippa i ett block så att man slipper göra dom andra väggarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Frågan besvarad, låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg