Putside Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 (redigerat) Köpte nyss en glimmande namneffekt, och kom fram till det svåra valet att välja färg. Och min fråga är går det att byta färg på den sen om man händelsevis skulle ångra sig ? [EDIT] : Do'h ! det ska stå färg i rubriken fixat ;) //nico Redigerat 28 April 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Nej, det går inte tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Ok, då vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Du kan köpa bort den och sen köpa en ny med en annan färg. Men det kostar tyvärr en hel del. Jag tycker man borde kunna ändra färgen om man vill, man har ju betalat för att ha glimmande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Det tycker jag ochså eftersom det kostar en förmögenhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Nej, det borde man inte få ! Då är det typ ingen idé att köpa ifall man får ändra färg 24\7 ! MAn ska få betala för det istället ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 (redigerat) kunde man inte ha "Byt färg på din namneffekt, 100 fm" edit: damned, nu gjorde jag samma fel som outside enemy gjorde från början! Redigerat 28 April 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.