sp3tan Skrivet 27 April 2006 Rapport Skrivet 27 April 2006 (redigerat) i crystal så när man är dragon's din där var kan göra headbutt så i skylten när man läser står det typ när du gör headbutt kan du hitta den legendariska svarta dragon. e de sant eller inte alls?! svara va ni tror! Redigerat 27 April 2006 av forsaken64
Rallypack Skrivet 28 April 2006 Rapport Skrivet 28 April 2006 ja det är sant jag har den på lvl 100 den är egentligen svart .gul och vit när du möter den är den på lvl 87 han är skitsvår hans attacker är också farliga han har hyperbeam rest thunder frustation du måste också ha många bollar också +du möter han bara en gång
sp3tan Skrivet 28 April 2006 Författare Rapport Skrivet 28 April 2006 i crystal så när man är dragon's din där var kan göra headbutt så i skylten när man läser står det typ när du gör headbutt kan du hitta den legendariska svarta dragon. e de sant eller inte alls?! svara va ni tror! bevisa också lite, hur lång tid tog det !? de finns bara fyra träd faktist !? vilket träd letade du mest i !?
Rallypack Skrivet 29 April 2006 Rapport Skrivet 29 April 2006 leta i den längst till vänster det tog en halv timma innan jag mötte han innan du möter han blir det en konstig musik och skärmen blir svart och sen möter du han då strider ni utan ljud PS.VARNING OM DU FÖRLORAR MÅSTE MAN STARTA OM HELA SPELET han ska egentligen inte finnas i spelet det är typ som ett virus som japanerna glömde ta bort...dom var tvungen att ha den för att kunna göra dratini dragonair och dragonite ett tips ha många hyperbeam och revive han är svårare än vad man tror han har 678 hp hans attack är 478 defence=550 dem andra är vid typ 300-400 .lycka till och det menar jag skriv om du fångade han och du möter han bara en göng FÅNGA HAN MENA MÅNGA HYPERPOTIONER OCH REVIVE
Gäst undeadmaster Skrivet 29 April 2006 Rapport Skrivet 29 April 2006 ljug lagom du ! :lol: :lol: de finns inte nån sån stark pokemon ska kolla själv då! :P :lol:
Rekommendera inlägg