sp3tan Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 vad menas med källa när man gör en ny nyhet egentligen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Vad källa menas är att man ska lägga upp länken från vilken källa nyheten kommer ifrån. T.ex, pokemon's nya spel pokemon guld. Källa: www.blablabla.com. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 ...och det betyder inte att du kopierat nyheten därifrån, utan hämtat information ifrån den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 men alltså vars du hitta nyheten.. om de var i en tidning skriv bara tex Pc gamer tidningen.. eller nått sånt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Jag tror man måste skriva allt med egna ord och inte som källan hade skrivit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Forsaken64: Medlemmen som frågar och frågar hela dagen lång. Källa är väl ganska självklart var det är för något? Ta reda lite på själv nästa gång... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Forsaken64: Medlemmen som frågar och frågar hela dagen lång. Källa är väl ganska självklart var det är för något? Ta reda lite på själv nästa gång... Vadå " Frågar och frågar hela dagen lång ? "Ska han tvinga sig själv att veta något han inte vet ?! :huh: Ursäkta för Off - Topic, men blev förbannad över det han skrev ! Källa = Vartifrån du fick informationen ( Dem har säkert förklarat det ! ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Forsaken64: Medlemmen som frågar och frågar hela dagen lång. Källa är väl ganska självklart var det är för något? Ta reda lite på själv nästa gång... Nej, men smått jobbigt blir det när man ser ca 15 trådar där han frågar om något "vilket spel har bäst grafik" Etc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Och jag blir förbannad på honom (forskaen64). Som i det här fallet, om han inte förstår ordet när han klickar på länken så... Lexikon :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 28 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 ja men f*n allså !! ja e bara nybörjare! kan inte sj mycket om fuska.se! när som helst kan ja skriva massa saker till dig eller bli förbannad på nån eller så!! om du hade vart så själv å nån hade sagt så hur hade du känt det då!? ja frågar bara !!? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Jag hade blivit mycket ledsen och övat upp min hjärna med hjälp av hjärgympa. Du går mig på nerverna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 28 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 ok allihopa ingen ska svara på mina frågor förutom presentation för ja får honom i nervena och ja bara frågar honom verkar det som visst!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg