Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Men det kanske är så att det inte funkar i filmerna och så... Det är väl förmodligen därför det inte funkar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Kanske det! Måste sticka! Syns! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Ja Hej då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Ska du vara inne ikväll Kassler? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Det tror jag...Jag går nog in igen om en och e halv timme eller nåt. Ska nog sticka om en stund. Jag känner för att köra lite Vice city Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Vad har du för spel till Xbox? Måste sticka svarar senare! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Tony hawk 3 Halo Amped Conflict desert storm :angry: Rallisport challenge Timesplitters 2 Metal gear solid 2 Knights of the old Republic XIII GTA3 GTA vice city Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Jag har HALO,AMPED,Project gotham racing,harry potter och hemligheternas kammare,slot car thunder,rayman 3,colin mcrae 04,seaga gt 2002,motogp2,midtown madness 3,the simpsons hit and run,colin mcrae 3,paris dakar rally 2,Rallisport Chalenge,Robin Hood Defender of the crown.Det rä alla jag har! Hur jag fick mitt x-box! Jag köpte det på www.blocket.se med 13 spel och 2 handkontroller och en dvd-kit. Jag köpte det för 4300:-. Tycker nid et är värt 4300:- eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Ja kanske lite dyrt bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Nja det e rätt biligt om man täncker på spelen också! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Ja förresten 13 spel... Mitt kostade 2400 på Elgiganten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Jag tycker att xbox spel e ganska dyra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg