paragonX9 Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 hej...jag undrar om bilshämliga trädgård finns det sägs att den finns men hur kommer man in i den :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 du har rätt den finns jag har varit i hans trädgård men det vad för länge sedan men i hans trädgård finns många olika pokemon :) jag tror att man skulle gå till olika ställen och sånt ähh jag vet inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Det finns inga Pokemon, eller något annat i Bills hemliga trädgård. Det är bara ett rykte. Folk har varit där inne med hjälp av Gameshark(det går inte på något annat sätt), och då fryser spelet, och man blir tvungen att stänga av. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst undeadmaster Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 du har rätt! men man behöver inga gameshark koder till det! man kan utan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 det finns nån pokemon och man behöver inte gameshark jag har kommit in där utan ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Du ljuger, Blizzey. Du har hittat på det. Jag kan säga det helt säkert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 3 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 jag är inte säker på att det går men iallafall jag undrar hur man kommer in där :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 :angry: MAN KAN INTE KOMMA IN DÄR! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 hur vet du det?? :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 man kan visst mega martin 15 kom igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 10 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 hur då???? jag tror att det inte går falskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 det var länge sen jag spelar emerald nu men man skulle inte låta nån gubbe se en på ett ställe och sen flyga till nåt ställe det var länge sen jag har spelar pokemon blå pokemon crystal pokemon gul och nu emerald Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg