south_park Skrivet 28 April 2006 Rapport Skrivet 28 April 2006 min dator hackar när jag ska in i internet! :huh: varför gör det :blink: Citera
xallie Skrivet 29 April 2006 Rapport Skrivet 29 April 2006 testa firefox isåfall eller någon annan webbläsare. Citera
Putside Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Skrivet 12 Maj 2006 Hårdisken kanske har överbelastats med, rensa onödiga filer och mappar och sortera de resterande. Kanske bli lite mindre laggigt då Citera
ELF Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Skrivet 12 Maj 2006 Vad hackar datorn? Hackar den andra sidor över internet? Jag fattar vad du menar. Det är bara det at det heter laggar om du ska köra med försvenskade ord. Annars är lag=sacka efter Citera
Gäst Deviant Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Skrivet 13 Maj 2006 Testa som Robban_h sa. Byt webbläsare till Firefox, då den är snabbare än Explorer. Om man vill ha extra snabb fart så kan man också ta en rundtur i about:config. Annars skulle jag vilja att du talade om hur snabbt bredband/modem du har, om det är tillräckligt lite så kan det gå segt. Pröva också att rensa ur hårddisken. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.