Cheatorx Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Jag undrar bara hur många inlägg man måste ha för dom olika rankings som finns. Skulle vara tacksam för ett svar. #1: Prao :Inlägg:? #2: Nybörjare :Inlägg:? #3: Stabil :Inlägg:? #4: Über-Fuskare :Inlägg:? #5: Kommer inte ihåg :P :Inlägg:? #6: Småkändis :Inlägg:? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Prao: är man väl från början typ Nybörjare: 50 tror jag Stabil: 200 tror jag Überfuskare:400 Elitegamer:800 tror jag Småkändis:1400 kanske någonting i närheten i alla fall 7#:???????? Går det att få rank 7? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Rank: 7 är typ Moderator lr nåt om det inte e det så har jag ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 mini mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 1600 är små kändis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Är de inte halv mod och inte mini mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Är de inte halv mod och inte mini mod ne det är det inte för att det är ranken efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 den skummaste rnken e iallfall 6# småkändis tycker jag iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Jag ska vara über fuskare nu om det funkar rätt :P Gränsen ligger vid 400 inlägg där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.