dark-secret_love Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 var ska man efter shadow templet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Till spirit temple. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark-secret_love Skrivet 28 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 jaha och var ligger de:P jaha och var ligger de:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Om du kommer från lake Hilya ska du gå till höger. Från Hyrule Town (market) är det rakt fram. Sen ska du vandra igenom en öken efter att du har varit i Gerudo Training Ground (tror det heter så). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Till spirit temple. fel fel fel fel fel! man ska klara först så här LIGHT TEMPLE FOREST TEMPLE FIRE TEMPLE WATER TEMPLE SPIRIT TEMPLE OCH SIST SHADOW TEMPLE! så man klarar alla templar först sen till ganondorf! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 fel fel fel fel fel! man ska klara först så här LIGHT TEMPLE FOREST TEMPLE FIRE TEMPLE WATER TEMPLE SPIRIT TEMPLE OCH SIST SHADOW TEMPLE! så man klarar alla templar först sen till ganondorf! Du har fel. Man kan klara alla tempel (förutom Ganons Tower och Tempel of Time) i vilken ordning som helst. Jag har tex klarat Water Temple före Forest Temple och jag tar alltid Shadow Temple före Spirit Temple eftersom Shadow är drygare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Till spirit temple. Lätste du hennes fråga?''var ska man efter shadow templet?'' Sheik säger att man ska ta templerna i ordningen Forest Temple, Fire temple, Water temple, Shadow Temple och sist Spirit Temple. Och för att komma till Spirit Temple behöver man Lens Of Truth som man får i Kakoriko Village, som man också behöver i Shadow Temple. Och Shadow Temple ligger ju närmast, så varför gå en omväg? Men Medaljongerna ligger så att Shadow är sist och Spirirt är näst sist. Låtarna är också i den ordningen. Shadow passar bättre som näst sist ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 synd att det inte fanns ett subforum till zelda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst undeadmaster Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Till spirit temple. bigest lol :lol: ! har ni klarat ut spelet eller ?! e ni dåliga zelda spelare eller!? ert svar skulle ändå NEJ! temple of light är den första, forest den andra fire den trdje water den fjärde spirit den femte shadow den sjätte och sist ganon! LÄS i fall ni kan! SE i fall ni kan ! kolla i quest status i vilken ordning dom medalions är ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeldahero Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 det beror på om du har alla medaljonger eller om du saknar nån!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Till spirit temple. Hmm jag har klarat ut spelet för 4 år sedanOch förstod du inte mitt inlägg eller? Jag skrev att det står i den ordningen på medaljongerna och tonerna. Men spelets story vill att man ska ta Shadow före Spirit. Och Sheik med ;) Att ingen läser inläggen nu förtiden :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg