Hoppa till innehåll

Var?

Rekommendera inlägg

Till spirit temple.

fel fel fel fel fel! man ska klara först så här LIGHT TEMPLE FOREST TEMPLE FIRE TEMPLE WATER TEMPLE SPIRIT TEMPLE OCH SIST SHADOW TEMPLE! så man klarar alla templar först sen till ganondorf!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fel fel fel fel fel! man ska klara först så här LIGHT TEMPLE FOREST TEMPLE FIRE TEMPLE WATER TEMPLE SPIRIT TEMPLE OCH SIST SHADOW TEMPLE! så man klarar alla templar först sen till ganondorf!

Du har fel. Man kan klara alla tempel (förutom Ganons Tower och Tempel of Time) i vilken ordning som helst. Jag har tex klarat Water Temple före Forest Temple och jag tar alltid Shadow Temple före Spirit Temple eftersom Shadow är drygare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Till spirit temple.

Lätste du hennes fråga?

''var ska man efter shadow templet?''

Sheik säger att man ska ta templerna i ordningen Forest Temple, Fire temple, Water temple, Shadow Temple och sist Spirit Temple.

Och för att komma till Spirit Temple behöver man Lens Of Truth som man får i Kakoriko Village, som man också behöver i Shadow Temple. Och Shadow Temple ligger ju närmast, så varför gå en omväg?

Men Medaljongerna ligger så att Shadow är sist och Spirirt är näst sist.

Låtarna är också i den ordningen.

Shadow passar bättre som näst sist ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst undeadmaster

Till spirit temple.

bigest lol :lol: ! har ni klarat ut spelet eller ?! e ni dåliga zelda spelare eller!? ert svar skulle ändå NEJ! temple of light är den första, forest den andra fire den trdje water den fjärde spirit den femte shadow den sjätte och sist ganon! LÄS i fall ni kan! SE i fall ni kan ! kolla i quest status i vilken ordning dom medalions är !
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Till spirit temple.

Hmm jag har klarat ut spelet för 4 år sedan

Och förstod du inte mitt inlägg eller? Jag skrev att det står i den ordningen på medaljongerna och tonerna. Men spelets story vill att man ska ta Shadow före Spirit. Och Sheik med ;)

Att ingen läser inläggen nu förtiden :zzz:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...