Rallypack Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 vilka tycker att lordi ska vinna i athen på eurovision song contest :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 jag! eftersom jag bor i finland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 j*vla fjantar asså.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 j*vla fjantar asså.. Varför det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Nädu, skulle de klä sig som ett vanligt hårdrocksband så skulle nog de få lite mer respekt. Det är snäppet till extremt töntigt att klä sig på det viset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Nädu, skulle de klä sig som ett vanligt hårdrocksband så skulle nog de få lite mer respekt. Det är snäppet till extremt töntigt att klä sig på det viset. Bland annat, ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 rockband har inget att göra i eruvisions schlagern att göra thats it. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 De kär sig som töntar och deras musik är dålig så de ska inte vinna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 De klär sig f*n bättre än nån carola! Finalnd kommer att äga sönder sverige (caroal-blala -carola suger- lordi äger) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 De klär sig f*n bättre än nån carola! Finalnd kommer att äga sönder sverige (caroal-blala -carola suger- lordi äger) Ja men det var ju moget sagt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Dem är fjantar, det är iaf vad jag tycker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Nädu, skulle de klä sig som ett vanligt hårdrocksband så skulle nog de få lite mer respekt. Det är snäppet till extremt töntigt att klä sig på det viset. Jag som trodde du var hård rockare >:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg