Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Håller med presentation om att de sjöng dåligt (om man jämför med skivorna). Men visst var lordi det bästa bidraget, enligt mig, och de var värda att vinna. Man får hoppas att riktiga hårdrocksband följer exempel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 (redigerat) lol vi vann lol devil is a loser and his my bitch Deathrockare? Hah, tror jag dör av skratt. Redigerat 6 Juni 2006 av Nyllet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 6 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 lol vi vann lol devil is a loser and his my bitch AAAAAAA VARFÖR STÅR DET DA "The DeathRocker`s Lordi på min affish Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Personen som gjorde affischen var väl hög på något isåfall, Lordi är någon slags pop/techno-hårdrock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 6 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Personen som gjorde affischen var väl hög på något isåfall, Lordi är någon slags pop/techno-hårdrock. är det nån som har en sån affish mer än jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 11 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 vilka ska se dom på hultsfred Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Man åker inte till Hultsfred för att kolla på Lordi Man åker isf dit för att kolla in Strapping young Lad, Alice in Chains m.fl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 11 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Man åker inte till Hultsfred för att kolla på Lordi Man åker isf dit för att kolla in Strapping young Lad, Alice in Chains m.fl. dom suger ju... lordi bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Du har sagt att de är bättre än alla band minst femtio gånger i den här tråden nu. Respektera vad andra folk lyssnar på och om de inte vill se dem på Hultsfred Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 11 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Du har sagt att de är bättre än alla band minst femtio gånger i den här tråden nu. Respektera vad andra folk lyssnar på och om de inte vill se dem på Hultsfred MEN JAG FÅR VÄL TYCKA VAD JAG VILL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Ehm... Tycker verkligen att det är riktigt onödigt av Blizzey att posta så j*vla många onödiga inlägg. Man hörde typ inte vad Lordi sjöng, så här löd refrängen... Angels been hard, rock halleluja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Lordi va askass ju <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg