Gäst Radicus Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 * Blizzey, BWO kom till finalen...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 17 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 ;) * Blizzey, BWO kom till finalen...? ;) i athen ;) ne jag tror inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Varför är den här tråden fortfarande öppen? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 För att vi fortfarande diskuterar? * Blizzey, trodde du menade Melodifestivalen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 18 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 (redigerat) *vi vill diskutera klart *FuzioN jag tänkte väl :D fel av mig jag trodde att du menade i athen Redigerat 18 Juni 2006 av Blizzey Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Men bara för några röster som inte kom in, betyder det inte att det var Carolas fel bara för hon vann. "Några röster"Kunde gjort j*vligt stor skillnad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Du har sagt att de är bättre än alla band minst femtio gånger i den här tråden nu. Respektera vad andra folk lyssnar på och om de inte vill se dem på Hultsfred Jag tyckte också att Lordi var bäst men varför ska bara du få tycka som du vill när ingen annan får det? Alla behöver inte tycka att Lordi är bra. Du har sagt att Lordi är bäst på varje sida i denna tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 21 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Det har jag ju int. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Jag tycker att det är många som är emot Blizzey ;) Men lordi dom är väl lite bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Lordi är väll ok,men dom har bara gjort en bra låt enligt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Låst på trådskaparens begäran Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg